Piękno pochodzi prosto z natury & SENSILIS

 Tym razem mam dla Was nowości od marki Sensilis.
Testowałam je miesiąc i mam dla Was kilka przydatnych informacji o tej marce. Sama jestem bardzo mile zaskoczona, efektami na mojej twarzy. 

UPGRADE CHRONO LIFT KREM NA DZIEŃ SPF20, 50ML
cena 139,00
UPGRADE CHRONO LIFT, zabieg przeciwdziałający starzeniu się skóry dzięki technologii genomu, która chroni DNA komórek. Wygładza zmarszczki i drobne linie mimiczne już od pierwszej aplikacji oraz poprawia owal twarzy.
Linia zawiera DNA REVERSE COMPLEX, intensywny odmładzający koncentrat, który odwraca efekty starzenia się dzięki unikalnej kombinacji substancji aktywnych (ekstraktu z bulw krokusa, komórek macierzystych czerwonego ryżu i biomimetycznych peptydów), które działają neutralizując uszkodzenia DNA komórek poprzez technologię genomu. 
Krem przeznaczony jest do cery suchej i odwodnionej, czyli idealny do mojej. Już po pierwszym tygodniu zauważyłam znaczne zmiany.  Moja cera stała się jędrna, elastyczna i mniej przesuszona. Wszystko to dzięki zawartych w nim ekstraktu z soi, owsa, czerwonego ryżu czy kofeiny oraz krzemu. Krem stosowałam zawsze rano na oczyszczoną i suchą cerę. Po całkowitym wchłonięciu i zaparzeniu porannej kawy, dopiero zaczynałam codzienny makijaż. 

SKIN DELIGHT REWITALIZUJĄCY CZARNY PEELING, 75G
CENA 119,00
Wyjątkowy, unikalny na rynku czarny peeling o działaniu oczyszczającym i detoksykującym. Węgiel roślinny w połączeniu ze złuszczającymi mikrocząsteczkami  oczyszcza i pielęgnuje skórę, absorbując nadmiar tłuszczu i zanieczyszczeń z porów skóry. Cząsteczki twardego korundu zapewniają głębokie złuszczanie, pozostawiając skórę miękką, gładką i jaśniejszą o jeden ton. Stosowałam Skin Delight Peeling jeden lub dwa razy w tygodniu po uprzednim oczyszczeniu skóry z makijażu. Najczęściej wszystkie peelingu robiłam późnym wieczorem przed snem. Czasami na wolnym robiłam sobie domowe spa w ciągu dnia. Delikatnie wmasowałam w skórę i płukałam sporą ilością wody. Po miesiącu stosowania moja skóra stała się bardziej rozświetlona. Oznaki zmęczenia i stresu stały się bardzo minimalne. Produkty Skin Delight są wolne od składników pochodzenia zwierzęcego, alergenów, parabenów oraz olejów mineralnych. Dzięki wyciągowi z lotosu, jagód goji oraz żeń-szenia moja skóra jest rozświetlona, wypoczęta a także odpowiednio nawilżona. 

CONVERSATION

18 komentarze:

  1. Nigdy nie słyszałam o tej marce, ale zapowiada się ciekawie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie słyszałam o tej marce;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ¡Hello!
    Beautiful photos. Great post.
    I'm your new follower. Follow for follow?
    Aprovecha La Vida Cada Día
    ¡Kiss!

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne zdjęcia! Kosmetyki prezentują się kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Produkt i zdjęcia rewelacja <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/01/szary-paszcz-kochamy-za-uniwersalnosc-i.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie próbowałam jeszcze produktów tej marki i chyba będę musiała to zmienić. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę wypróbować ten peeling☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tego produktu. Prawdę powiedziawszy, sama marka również jest mi obca.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdzieś już czytałam o tych produktach i przyznaje, że mam na nie ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tej marki ale brzmi ciekawie i zachęcająco Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za odwiedziny. Miłego weekendu kochana

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam ale zachęcasz do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawie zaprezentowane kosmetyki i same kosmetyki. Dokładna recenzja i bardzo ładne zdjęcia. Miło do Ciebie zaglądać, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawe produkty :) cena dość wysoka, ale jeśli są skuteczne to warto zapłacić :) piękne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram Shots

Instagram

Follow Me