THE SECRET STREET!


Znowu mam maraton zmian w pracy. 
Nie mam czasu prawie na nic a już nie mówię, o sensownym tekście na blogu. 
Staram się wszystko zapiąć na ostatni guzik, bo Święta już za pasem a ja znowu jestem w proszku.
 Mało sypiam aby wyrobić się ze wszystkim.
 Nie wiem czy Wy też tak macie, że przed Świętami wyparowuje z Was cała energia. 
Pamietam, że zawsze lubiałam klimat Świąt i nadal go lubię bo w pokoju Święta prawie są. 
Może praca 7 dni pod rząd "wysysa" ze mnie chęć czegokolwiek, albo człowiek powoli się starzeje.
Wszystko muszę robić na zapas: zakupy świąteczne, ubieranie choinki.
Z jednej strony dobra myśl, bo nic nie zostawiam na ostatnią chwilę z kolejnej strach przed niewyrobieniem się. 

//
B.
 fot. Moda i takie Tam

Coat Zara
Fur scarf Furnatic Collection
Shirt Ralph Lauren
Bag Esmara
Shoes Mohito
Belt Escada


CONVERSATION

55 komentarze:

  1. Świetnie wyglądasz! Piękna, elegancka stylizacja! ;)
    Miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spokojnie, do Świąt jeszcze nieco czasu jest - zdążysz ze wszystkim!
    Poza tym wiesz - pracujesz, więc jeśli trochę rzeczy wyleci Ci z głowy, to rodzina powinna to zrozumieć.
    Poza tym masz ją, więc zawsze ktoś Cię może w pewnych obowiązkach wyręczyć, nie bierz sobie na głowę wszystkiego!

    Wyglądasz elegancko!
    Chyba widziałam Cię w tym połączeniu na żywo, prawda :)?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa stylizacja, klasyczna, ale nie nudna! :)
    http://aboutbeautybysonia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Boski płaszcz <3
    Ja również robię wszystko na zapas, bo terminy na uczelni mnie gonią i nie mam na nic czasu :(
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam nie lubię świąt więc rozumiesz :) Podoba mi się ten zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam wręcz odwrotnie , przed świętami mam przypływ energii ! Bardzo lubię ten czas :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najtrudniejszy okres u mnie w pracy mija w Listopadzie, teraz już jest luzik :)

    Bardzo mi się podoba Twój dzisiejszy zestaw!

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz ciekawy i na pewno oryginalny styl :-)).

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie, meeeega stylowo, klimatycznie, po prostu PERFECT LOOK! Ja w ogóle nie mam ostatnio czasu, non stop przy kompie, sen to produkt deficytowy u mnie, bo padam na nos.

    OdpowiedzUsuń
  10. ten futrzany kołnierz jest cudowny, zachwyca mnie jego połączenie z płaszczem. pięknie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie jest tak, że im więcej mam do zrobienia tym szybciej się wyrabiam ze wszystkim. I też nie lubię niczego zostawiać na ostatnią chwilę. Fajny pomysł z tym kołnierzem, super to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rozumiem Cię doskonale, grudzień kojarzy mi się zwykle z maratonem w pracy i brakiem czasu na cokolwiek. A święta zdecydowanie zbyt szybko się kończą i nie ma nawet kiedy dobrze odpocząć po tym szaleństwie.
    A stylizacja mi się podoba - elegancko i z klasą, trochę tak na bogato ;) Bardzo ładnie wyglądasz w takich klasycznych krojach.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale pięknie wyglądasz. Kocham takie długie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna torebka a zdjęcia to już bez komentarza taka dobre!!! :)

    misiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Sylwia, ale z Ciebie dama! cudnie i z klasą! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo mi się spodobał twój płaszcz i ten kołnierz narzutka - fajnie to zestawiłaś razem

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastic post dear! Hope you have a lovely day.

    ** I am inviting you to join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    NEW POST: Props Tools & Cosmetics Blush, Bronzer and Highlight Review and Swatches

    OdpowiedzUsuń
  18. Takie klasyczne i eleganckie zestawienie jest zawsze w modzie, a już nie wspomnę, że masz tak delikatną urodę, że wyglądasz jak milion dolarów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam futrzane etole, świetnie wyglądasz! Ja zawsze zimą mam spadek energii. Ale wyrobimy się - jak nie my, to kto? ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie, stylowo i elegancko :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Do świąt jest jeszcze trochę czasu, na pewno wszystko sobie przygotujesz ^^ śliczna stylizacja ♥
    xxpadzixx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądasz elegancko i bardzo klasycznie. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  23. w święta trochę odsapniesz :*
    ciekawe masz to futerkowe wdzianko, dodaje klimatu całości :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ewidentnie przemęczenie i przesilenie jesienno-zimowe, choć śniegu brak, ale za to jest świetna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  25. i stylizacja i zdjęcia super ❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  26. futerkowy kołnierzyk pięknie się tutaj prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładna i elegancka stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie wyglądasz, świetny płaszcz i futrzana etola.

    OdpowiedzUsuń
  29. Piekne miejsce do robinia zdjęć :) ale przede wszystkim przepiękna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Szykownie i elegancko:) super
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. swietnie wyglądasz! Super stylizacja! Zapraszam;)

    OdpowiedzUsuń
  32. W takim wydaniu też świetnie wyglądasz, jak prawdziwa kobieta sukcesu ☺ tylko tego pomponika bym się pozbyła 😉

    OdpowiedzUsuń
  33. aaaa idealny zestaw! jakbym widziała siebie w grudniu:) mam identyczny płaszcz i różową futrzaną kulkę. zakochałam się w Twoim blogu!

    www.daydreamjuice.blogspot.com
    instagram.com/candy.floxx
    facebook.com/lifepersonalblog

    OdpowiedzUsuń

Instagram Shots

Instagram

Follow Me