FASHION PHILOSOPHY FASHION WEEK POLAND XIII


Dokładnie tydzień temu ruszyła 13 edycja Fashion Philosophy Fashion Week Poland.
Tym razem mogłam brać udział w tym wydarzeniu, dostałam akredytację i ruszyłyśmy razem z Moda i Takie Tam na podbój Łodzi.
Całą drogę towarzyszyło mi podekscytowanie i chęć zobaczenia długo nie widzianych znajomych. 
Na miejscu spotkałyśmy się z Lilly Marlenne, która przenocowała Nas podczas trwania imprezy!
Po wypiciu pysznej kawy i zjedzeniu czegoś na ząb zaczęły się wielkie przygotowania. Makijaże, fryzury i dobieranie dodatków.

//

Sama impreza bardzo  mi się podobała, szkoda tylko, że nie mogłyśmy być od samego czwartku.
Pokazy były świetne a klimat sam w sobie nie do opisania. 
Uwielbiam oglądać pokazy zarówno te na żywo, jak również w Tv.
Mnie się podobało i niestety nie mam porównania do wcześniejszych edycji, 
gdyż owa była moją pierwszą i zapewne nie ostatnią.
Dwu godzinne opóźnienia jednak nie za bardzo przypadły mi do gustu, 
a na niektórych pokazach można było wybierać w wolnych miejscach.
Nie wszystko jednak było zależne od FW, 
a drobne uchybienia są na miejscu każdego podobnego wydarzenia. 

//

Przedstawiam Wam najlepsze pokazy, które miałam przyjemność obejrzeć:

KLAUDIA MARKIEWICZ

 VIOLA PIEKUT

 NATALIA JAROSZEWSKA

 JACOB BIRDE VISION

 TINA LOBONDI

 PIOTR DRZAŁ

GORSKY

WALERIA TOKARZEWSKA-KARASZEWICZ


BAJER OLA BOLA

 MARTA KUSZYŃSKA

JAROSŁAW EWERT
collage me

CONVERSATION

32 komentarze:

  1. Szkoda, że nie udało mi się dołączyć do tej imprezy, może w następnym roku :)

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też po raz pierwszy w tym roku uczestniczyłam w pokazach, z tym, że w Białymstoku i bardzo mi się podobało! a wśród projektów, które udostępniłaś widzę sporo perełek :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Było super, szkoda, że byłam chora i nie poszłyśmy na wszystko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że nawet jakbyś była zdrowa, to nie dałybyśmy rady na wszystko iść ;P chyba, że ze dwa kursy jeszcze byśmy uskuteczniły do McDonalda ;P

      Usuń
  4. Zjedzeniu czegoś na ząb? Droga pani...

    OdpowiedzUsuń
  5. oj tak, było super! :) następnym razem proszę mnie zabrać na ściankę ;) Buziaki!

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale to działa w obie strony ;P w sensie, że wszystkie nie pomyślałyśmy, żeby tą "obiadową" piątkową grupą razem się obfotografować tam ;P

      Usuń
  6. Było super!
    Pomimo tych paru potknięć organizatorskich (czekanie na pokaz Wiatrowskiej wyprowadziło mnie z równowagi chyba najbardziej - po co nas wpuścili tak wcześnie, skoro potem tylko patrzenie się na pusty wybieg przez pół godziny...?), jakie nas tam złościły uważam, że wszystko tam było naprawdę dobre i fajne :)

    Obiecuję, że na wiosnę tak ogarniemy wszystko, żebyście mogły wpaść na wszystkie dni ;)
    I wolne w pracy też sobie zaklepię odpowiednio wcześnie ;P
    Gdybym przewidziała, że dostanę tę akredytację i wcześniej się koło tego zakręciła, to może by się jakoś udało to ogarnąć.
    W każdym razie mam nadzieje, że jakoś tam Cię nie wystraszyłam - ani to nasze mieszkanie ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Niektóre zestawy zabrałabym do swojej szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę przyznać, że projekty zachwycają!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pokazy :) Najbardziej przypadła mi do gustu casualowa kolekcja Violi Piekut :) Bardzo chętnie bym nosiła takie ciuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Większość kolekcji prezentuję się super, bardzo fajna relacja! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A zobaczenie ich na żywo to już w ogole świetna rzecz!

      Usuń
  11. jedynie co to żałuję , że nie mogłam się z Wami zobaczyć

    OdpowiedzUsuń
  12. Viola Piekut chyba troszkę zainspirowana Rodarte ;) a Jacob jak zwykle klasa wykonania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może trochę, lecz każdy szuka swojej inspiracji :)

      Usuń
  13. Super, zazdroszczę że mogłaś tam być :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. to czemu nie podeszłaś !!! Ja czasami zapominam Waszych twarzy :D

      Usuń
  15. super impreza, szkoda że nie byłam w Pl aby skorzystać, super kreacje miałaś pzdr

    OdpowiedzUsuń
  16. Też bym się wybrała! Dajcie mi znać następnym razem chętnie się z Wami spotkam <3

    OdpowiedzUsuń

Instagram Shots

Instagram

Follow Me