Kobieta to łatwy cel.

Przynajmniej dwa razy w roku odbywają się Aleje IT.
Wykłady, social media oraz nowe doświadczenia. 
Tak zaczęła się moja przygoda z firmą Kolter w Częstochwie,
w której pracuje Konrad, który postanowił się z Nami skontaktować.
Razem z Moda i Takie tam postanowiłyśmy dać przykład kobietom, 
które narażone są na nieprzyjemności w swoich miastach.


W Częstochowie zaczęły dziać się nieprzyjemne ataki na kobiety,
które nikomu nie życzę, 
lecz warto wiedzieć w co się uzbroić podczas wieczornego spaceru z psem.
Często sama spaceruję, gdyż mam swoich czworonożnych przyjaciół.
W dzień spaceruję z Shih Tzu, natomiast wieczorami lubię sobie pobiegać z potężnym Alaskanem.
Czasami nie warto narażać niczyjego życia, 
kiedy posiada się specjalny sprzęt do samoobrony

Obejrzyjcie 10 minutowy filmik, 
w którym zapoznacie się z ciekawym asortymentem firmy,
i na żywo usłyszycie Nasze głosy.
Mimika twarzy bezcenna :)




CONVERSATION

11 komentarze:

  1. Mam 2 shihtzu wiec moze kiedys cos wymysle. Na moim ig mozesz zobaczyc :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To super, że angażujesz się w tego typu akcje. Ja wieczorami spaceruję z moim Owczarkiem niemieckim i myślę, że jego wygląd skutecznie odstrasza potencjalnych gnębicieli. : )
    robertakaaa.blogspot.com : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajnie! Lekcje samoobrony są przydatne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. każdemu by się takie przydały:)



    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post. Miałam nieprzyjemną sytuację, która naprawdę mnie przeraziła i od tamtego momentu mam w aucie oraz w torebce gaz.

    OdpowiedzUsuń
  6. na pewno nie jednej kobiecie przyda się taka wiedza :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. cool blog!


    fridaynightstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  8. dZIEWCZYNY JESTEŚCIE WSPANIAŁE!!! I wspaniale zobaczyć was w nowej roli prezenterek tv:) Mi sie bardzo podoba!!
    Super
    ♥️
    Wielkie pozdrowienia:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Super akcja. Fajny filmik.
    Pozdrawiam Cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietnie, ze zajmujesz sie ta akcja! :) Filmik warty uwagii

    +Zapraszam do mnie!
    http://dalide.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń

Instagram Shots

Instagram

Follow Me