Gray belted red.


DAVID GRAY - SNOW IN VEGAS

Już kiedyś prezentowałam to poncho na blogu, 
w połączeniu z szarym płaszczem.
Niestety tak nie mam, że jedną rzecz garderoby zakładam jedynie raz.
Staram się pokazywać, kilka razy jedną rzecz w różnych odsłonach. 
Na tym polega moda, że nie ważne co założysz, 
lecz jak to zaprezentujesz na kilka sposobów!
W tym roku poncho stało się nieodłącznym elementem stroju.
Ze względu, iż zawsze jeżdżę samochodem,
uwielbiam się ubierać nie za grubo, 
aby nie ograniczać ruchów.


Tym razem postawiłam na czerwony akcent w postaci skórzanej nerki z River Island, 
które razem z Moda i Takie Tam kupiłyśmy w Gdańsku! 
To był Nasz jeden z lepszych zakupów. 
Usta też musiały być w odpowiednim kolorze.
Taką stylizację zaprezentowałam na #SeeBloggers w Gdynii.

//
B.










Poncho Esmara
Sweater Zara
Pants Stradivarius
Boots Mohito
Waist Bag River Island
Hat Mohito
Scarves Bershka

CONVERSATION

33 komentarze:

  1. Świetne to ponczo, bardzo mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy zestaw, podobają mi się buty !

    OdpowiedzUsuń
  3. ja się zachwycam, bo obok żadnego Twojego outfitu w boho klimacie utrzymanego nie umiem przejść obojętnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa stylizacja

    http://iamemilias.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Te nerki to był zakup dekady :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia! Postarałyście się :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmmm... zdaje się, że ja jednak nie mam najważniejszej części garderoby w szafie! No nie da się ukryć, że poncho rządzi, wyglądasz obłędnie, do tego te białe spodnie, super :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. brawo za czerwone dodatki, z nimi jest moc!

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacyjne zestawienie! bardzo oryginalna torebka i obcasy w kozakach;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy pasek. Kocham poncho <3

    OdpowiedzUsuń
  11. ten pasek z "torebką" świetny!

    ______________________________
    elegant&minimalist
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  12. Super masz nerkę, hihihi. Serio, jest extra! No i tak własnie ma byc, żeby dana rzecz zakładać na wiele sposobów, brawo! Bardzo podoba mi się ponczo z paskiem. Sama boję się spróbować... No może z taka nerką? Dzięki za inspirację!
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawa stylizacja! Super. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale ładnie! :) Buty wyglądają naprawdę ciekawie. ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. cudownie wyglądasz :) ten szal jest piekny!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, wspaniale się prezentujesz! Również uwielbiam połączenie stonowanych, spokojnych kolorów z akcentami w jednym, zdecydowanym kolorze. Świetnie ci w czerwieni! :) pozdrawiam ♥

    scar-never-fade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. I bardzo dobrze, że nie zakładasz danej rzeczy tylko raz! Kiedy ma się nieskończoną ilość ubrań nie sztuką jest się fajnie ubrać, sztuką jest prezentować na blogu kilka razy ten sam ciuch i nie zanudzać tym odbiorców. : ) Poza tym większość z czytelników nie ma całej garderoby ubrań i pomysły na ten sam ciuch w różnych odsłonach są dla nich dużo bardziej inspirujące, przynajmniej takie moje zdanie. : )
    robertakaaa.blogspot.com : )

    OdpowiedzUsuń
  18. Found your blog and I’d like to say that I’m in love with it! You have interesting posts and everything is beautiful! Amazing!
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny zestaw! piękne poncho!<3

    OdpowiedzUsuń

Instagram Shots

Instagram

Follow Me