GLAMOUR School of Style


Jak już wcześniej pisałam, we wrześniu dostałam się na warsztaty do magazynu GLAMOUR.
Było to dla mnie miłe zaskoczenie, gdy odbieram telefon w pracy, a tak głos pani Małgosi,
iż to własnie moja stylizacja podobała im się najbardziej razem z innymi 14'stoma finalistkami.
Cieszyłam, się jak małe dziecko! Dosłownie! 
Wspaniałe mentorkami blogowymi były  CajmelRebel Look i What Anna Wears.
Na samych warsztatach zostałam wylosowana przez Anię z bloga What Anna Wears? z którą poznałyśmy się dzięki wspólnej pasji, czyli biegom. 
Naszym motywem przewodnim był LOS ANGELES czyli styl BOHO, więc czułam się jak ryba w wodzie!
Zapraszam do poczytania mojej krótkiej lektury razem z Glamour!

//



Nasz wspólny dzień zaczął się badzo inspirująco, bo od wizyty wyjątkowego gościa - Michaela Hekmata, projektanta marki Blessus. Michael pracował dla Vivienne Westwood, Proenza Schouler i Giambattista Valli, jest zwycięzcą międzynarodowego konkursu C&A Re-Imagine Design Challenge, a także dwukrotnym laureatem Vogue Talents. Przede wszystkim jest prawdziwym architektem mody, a w jego słowach słychać wielką pasję i zamiłowanie do swojej pracy. Z taką samą pasją opowiedział o tajnikach swojej pracy i doświadczeniach w fascynującym świecie mody.
Chwilę później Marcin Świderek, szef mody Glamour, analizował najnowsze trendy. Rozłożył także na czynniki pierwsze street style trzech stolic mody: Londynu, Paryża i Los Angeles. Tym razem te właśnie miasta zainspirowały nas do stworzenia trzech wyjątkowych stylizacji z udziałem naszych zaprzyjaźnionych blogerek, a wszystko pod czujnym okiem stylistki Glamour, Brygidy Kubiś. Każda z blogerek miała do pomocy swój zespół, złożony z laureatów konkursu. 

//

"W najnowszym Glamour przenosimy się do upalnego Los Angeles! Ania Skura, bohaterka warsztatów School of Style oraz autorka przepełnionego marokańskim słońcem bloga What Anna Wears (http://what-anna-wears.blogspot.com) poddała się metamorfozie i wspólnie z czytelniczkami Glamour stworzyła stylizację inspirowaną Miastem Aniołów. 
Rola dziewczyny z LA była jakby stworzona z myślą o Niej. Ania jest wielką fanką USA, a ponadto swoje życie dzieli na Polskę i Maroko, skąd czerpie inspiracje do swojego bloga (a także swoją pozytywną energię!). Wizytówką Ani są śnieżnobiałe zęby, blond loki i skóra muśnięta słońcem. Nad jej amerykańską stylizacją pracowały laureatki konkursu School of Style w składzie: Sylwia Badora, Marta Janus, Olga Piotrowska, Agnieszka Bień i Ewa Sularz. Finałowy amerykański look składał się ze zwiewnej spódnicy, wzorzystej bluzki, zamszowej kurtki oraz ciężkich butów. Cała odzież wykorzystana w sesji pochodziła z C&A (http://www.c-and-a.com/pl/). Dopełnieniem był delikatny makijaż autorstwa Moniki Pondo z Mac Cosmetics (http://www.maccosmetics.pl/) oraz naturalne loki wykonane przez stylistkę fryzur gwiazd, Martę Zawiślańską z Atelier Stylissimo (http://www.stylissimo.pl/). 
Zapraszamy do obejrzenia zdjęć zza kulis oraz filmu making of z warsztatów! "











fot. Glamour.pl and Me

CONVERSATION

9 komentarze:

  1. Super Kochana, raz jeszcze gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Opis genialny, pozazdrościć moja droga :D Ogromnie Ci gratuluję :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozazdrościć;) gratuluję; )

    OdpowiedzUsuń
  4. oo <3

    Nawet się załapałem jak jem ;)

    love

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne wyróżnienie! Gratuluje Ci tych warsztatów, mi się marzy takie coś od dawna. Dzięki za dowiedzinki i zapraszam ponownie do mnie w wolnej chwili http://radissonblue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super takie warsztaty! Gratuluję ;)
    http://lamodenathalie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega wyróżnienie.
    Niezapomniana przygoda i wspaniała lekcja stylu :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram Shots

Instagram

Follow Me