Taka ze mnie kobieta kot.

Motyw zwierzęcy jest chyba moim ulubionym. W szczególności motyw pantery. Zorientowałam się o tym, gdy zakupiłam sobie ostatnimi czasy piżamy w panterkę oraz kapcie :). No ale cóż z tym zrobić, nic tylko żyć dalej i zakupywac nowe nabytki.  Mam dużo ubrań z tym motywem, kojarzy mi się on z Afryką, silnymi zwierzętami, sprytem a także szybkością. Podkreśla, wszystkie cechy kobiety. Nie wiem dlaczego mam do niego słabość.
Niczym dziewczyna z Jersey, w kolejnych sezonach Ekipy chyba tam wystąpie. Mam kilka zdjęć z sesji, które były robione jakieś 3 miesiące temu, wtedy jeszcze można szaleć w takim stroju. Południa były ciepłe, natomiast wieczorami robiło się już chłodno. To była moja pierwsza sesja profesjonalna i na pewno nie ostatnia. Uwielbiam dobrze się bawić i nic nia tym nie stracić. Za kilka dni kolejna powtórka z rozrywki. Koleżnaka mnie namówiła, dlaczego więc mam z niej nie skorzystać. A Wy tez macie jakieś ulubione swoje wzory, motywy & kolory?
ENJOY





CONVERSATION

12 komentarze:

  1. Jak ładnie Sylvia wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  2. genialne zdjęcia :))) przeslicznie wyglądasz :)
    i jak blisko mieszkasz :P:P ;)))) :*
    Pozdrowki!!!! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asiu :*
      Czyli zapowiada się jakaś wspólna kawa :P
      Jak znajdziemy czas :)
      Buziaki :*

      Usuń
  3. Ślicznie wyglądasz, popieram komentarze powyżej, zestaw taki zadziorny i odważny!

    www.carolinellle.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajna stylizacja:) panterka chyba zawsze będzie modna! i przede wszystkim sexy!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale fantastyczne zdjęcia i jaka piękna osoba <3
    dodaję do obserwowanych i na pewno będę zaglądać!!

    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem tu pierwszy raz.
    Musiałam wejść w komentarze i to napisać: masz takie super zgrabne nogi! Zazdroszczę
    i stylizacja bardzo fajna!

    OdpowiedzUsuń

Instagram Shots

Instagram

Follow Me